Prosjektlederhode med hjerte for helse?

Kundeansvarlig, Kåring Ledelse

Arbeidsmiljøhuset AS søker proaktiv og løsningsorientert kundeansvarlig


Hos oss er kunden i senter for alle våre aktiviteter – det er i dette teamet våre kunders behov defineres og gode prosesser med kunder gjennomføres. Så setter vi fart på prosesser og leveranser enten det er HMS arbeidet, BHT, organisasjonsutvikling eller ledelse. Disse leveransene gjøres av alle våre dyktige medarbeidere, ta en titt på https://www.amhuset.no/om-oss. Vi har ansatte fra de fleste fagområder knyttet til god organisasjonshelse. Vår grunntone og holdning er positiv, og vi tror at friske bedrifter lever lenge. 

Vår visjon er; arbeidsmiljø som skaper verdier – verdier her betyr både kommersielle, samfunnsmessige og menneskelige verdier.

Vi har lyst til å ha flere kollegaer i kundeansvarlig rollen, men gjerne med medisinsk bakgrunn som lege eller sykepleier. Som kundeansvarlig vil du jobbe tett med alle medarbeidere. Rollen er navet i vår organisasjon og den som helhetlig ser kundenes behov. Vi tror du har erfaring med mennesker og koordineringsoppgaver, at du har innsikt i hvordan organisasjoner fungerer, og at du er trygg i situasjoner der du på egen hånd jobber med- eller hjelper mennesker. Du har en oppriktig interesse i menneskene du jobber med, du bygger raskt tillit og er raus med egen kompetanse. I tillegg bør du ha kapasitet til å lytte, stille spørsmål og kunne foreslå å iverksette tiltak basert på den innsikten du tilegner deg. For deg er ingen utfordring for stor eller for liten – du er god på å finne løsninger og har en utpreget «vi finner ut av det»-holdning.

Arbeidsmiljøhuset tilbyr helhetlig bedriftshelsetjeneste med mål om effektiv arbeidsflyt og et godt arbeidsmiljø hos våre kunder. Vi vet at god struktur er nødvendig for verdiskaping, men også at x-faktoren ligger i å skape en kultur der folk både trives og presterer. Det at vi spesielt ønsker oss noen med medisinsk utdannelse, er lege eller sykepleier behøver ikke å utelukke deg som ikke har denne bakgrunnen, så la oss gjerne få høre fra deg og noen ord om din motivasjon og lyst til å jobbe med og for god organisasjonshelse!

Dine ansvarsområder:

  • Ansvar for vår kundeportefølje – både de kundene vi allerede har og liker godt, og nye vi ønsker oss. Dette gjør du sammen med resten kundeansvarlig teamet.
  • Kartlegging og analyse – sørge for skreddersydd BHT for et best mulig arbeidsmiljø. Her vil du kunne trekke på hele bredden av kompetanse vi har hos oss.
  • Prosjektansvar – sørge for at kunden får det de trenger og forventer til avtalt tid. Vi liker å lage forutsigbare planer som er forståelig for alle involverte.
  • Koordinering av oppgaver og de teamene som internt er involvert i leveransen. Kundens behov og bestilling er viktig for oss.
  • Faglig fokus, nysgjerrighet og utvikling. Vi liker å være i forkant av våre kunders behov, det gjør oss trygge på leveranser.

Dette får du hos oss:

  • En travel og meningsfylt hverdag. Du gjør arbeidshverdagen bedre for andre mennesker.
  • Lønn! Konkurransedyktig sådan. Det er en selvfølge, men er greit å nevne synes vi.
  • Kontor på Ullevål Stadion. Buss, bane og gang- og sykkelvei et steinkast unna.
  • Fleksitid og fleksisted. Vi sørger selvsagt for utstyret du trenger så det funker å være fleksibel.
  • Et inkluderende arbeidsmiljø der du kan være deg selv. 
  • Et arbeidsmiljø som er varmt, energisk og inkluderende, vi vil at du skal trives godt.

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Høyere utdanning – gjerne innen noen av våre tjenesteområder, og helst medisin eller sykepleier utdanning.
  • Erfaring med prosjekt- eller kundeansvar, eller en tilsvarende rolle som krever god struktur og evne til koordinering.
  • Vant med digitale verktøy og lav terskel for å ta i bruk nye IT-løsninger.

Personlige egenskaper:

  • Du er på og får ting gjort. Du er kjapt på ballen, proaktiv og svarer raskt.
  • Du er en relasjonsbygger som tar godt vare på de båndene du har. Både personlig og profesjonelt.
  • Du er analytisk og reflektert. Du stiller de rette spørsmålene og er alltid nysgjerrig på å lære noe nytt.
  • Du får mye gjort når du har mye å gjøre – og du har strukturen som må til for å få en travel hverdag til å fungere.
  • Du tar raskt til deg ny kunnskap og anvender den i praksis.
  • Du jakter alltid de beste løsningene og har et øye for kontinuerlig forbedring.
  • Du kommuniserer med tydelighet og varme både muntlig og skriftlig.

 

Arbeidsmiljøhuset – for effektiv arbeidsflyt og godt arbeidsmiljø

Arbeidsmiljøhuset er leverandør av Bedriftshelsetjenester (BHT) med spesialkompetanse innen HMS og HR. Vi har offentlig godkjenning, og har medarbeidere med lang erfaring innen ulike bedriftshelsetjenester. Vi er et tverrfaglig team som tror ekstra sterkt på tiltak som sikrer kvalitet og effektiv arbeidsflyt. Vi ser alle våre kunder som partnere der vi sammen jobber vi for et arbeidsmiljø som gir den beste helsegevinsten – både for enkeltperson og bedrift.

Vi jobber målrettet for å være den leverandøren av BHT som er best på drift, organisasjon og ledelse i HMS-arbeidet. Vi er en nøytral tredjepart som jobber med å opprettholde, forebygge og gjenopprette miljø og struktur, og vi har lav terskel for henvendelser. Det er lett å få tak i oss og vi kan drøfte problemstillinger i et uformelt miljø – men alltid med faglig kompetanse i bunn.


Stillingstittel: Kundeansvarlig
Arbeidssted: Oslo // Ullevål Stadion
Søknadsfrist: 20. august 2023
Søknad og CV sendes til: rekruttering@karing.no – Merkes: Kundeansvarlig – Arbeidsmiljøhuset

For mer informasjon om stillingen kontakt Arbeidsmiljøhusets rekrutteringspartner Marit-Helen Kåring på telefon: +47 907 45 669 eller e-post: marit-helen@karing.no

Stillingstittel:

Arbeidssted:

Søknadsfrist:

Send inn en søknad

"(Påkrevd)" obligatorisk felt

Max. file size: 300 MB.
Last opp din CV