Har du lyst til å løse reklamasjonssaker og yte god kundeservice til internasjonale kunder?

070_23f336db-435d-4ea1-9375-0b9cb45a356c (1) (1) (1)

Har du lyst til å løse reklamasjonssaker og yte god kundeservice til våre internasjonale kunder?  Liker du å «grave deg litt ned» i saker som krever ekstra oppmerksomhet?

Vi er et lite team, i en spennende bedrift, som løser enkle og litt mer kompliserte garantisaker for våre kunder.

Norsk Analyse er Nordens ledende produsent av analysesystemer til Prosess, Power & Energy og Marine. Norsk Analyse representerer verdens største produsenter av analysatorer og analyseutstyr. Selskapet ble etablert i 1988, og er i dag en del av Addtech-konsernet, som årlig omsetter for 1,6 MRD euro. Norsk Analyse består i dag av over 100 engasjerte personer på verdensbasis, og vi har nå kontorer i alle verdens hjørner. Selskapet har en årlig omsetning på ca. 450 MNOK, har hovedkontor i Tønsberg og datterselskaper i Sverige, Danmark, Finland, USA og Dubai.

Våre analysesystemer måler bl.a. utslipp, som er avgjørende for å overholde reguleringer, bevare miljøet, forbedre helse, optimalisere drift og redusere kostnader. Vi leverer også systemer for kvalitetsmålinger som en del av eksportmålinger, og prosessmålinger for optimalisering av prosesstyringer.
Som saksbehandler vil du være en nøkkelperson i det å sikre kontinuerlig drift av våre systemer. Dette krever smidig problemløsning og god informasjonsflyt med våre kunder. Vårt team er ansvarlige for behandling av alle garanti- og reparasjonssaker. Vi jobber tett med våre kollegaer på support og field service.

Arbeidsoppgaver vil blant annet bestå av:

  • Ordrehåndtering og fakturering
  • Oppfølging av reparasjon- og garantisaker mot kunder og leverandører
  • Bestilling av frakt
  • Håndtering av returordre
  • Kontinuerlig oppdatering av endringer i våre system
  • God kundehåndtering, både telefon og e-post
  • Tett samarbeid med våre teknikere

Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper:

  • Erfaring fra en lignende stilling, gjerne med internasjonale kunder og helst fra industrielle sektorer
  • Fleksibel og målrettet; du sørger for å få tak i den informasjonen du trenger for å lukke saker
  • Pliktoppfyllende, du liker å følge avtalte rutiner
  • Positiv serviceinnstilling, og du liker en energisk og travel arbeidsdag
  • Gode datakunnskaper og kjennskap til ERP og CRM systemer
  • Du må kommunisere godt på engelsk og norsk, muntlig og skriftlig
  • Du er en teamorientert person, som liker å lære, lytte og spørre

Hva kan vi tilby deg?

  • Vi er et internasjonalt selskap med vekst og har snart kontorer på alle verdens hjørner. Du får muligheten til å bli en del av denne reisen hvor vi skal fortsette å yte god service til alle våre kunder
  • Vi er en kompetent og morsom gjeng som gleder oss til å få deg som ny kollega
  • Våre kunder liker oss og, samarbeider godt, de gir oss en stor ordretilgang
  • Vi har en ledergruppe som har solid erfaring fra bransjen, og som ledere bidrar de aktivt til et godt arbeidsmiljø
  • Du blir en del av et lite, spesialist team som løser saker profesjonelt og raskt
  • Vi har kollegaer fra alle verdens hjørner og samlet sett snakker vi mange språk, kanskje får du lyst til å lære deg et nytt?
  • Vi har sosiale arrangementer flere ganger i året, eget “aktivitetsrom” i tilknytning til lunsj og kantineordning.

 

Kundene er i hovedsak internasjonale og arbeidsspråk er derfor engelsk. Din arbeidsplass blir på kontoret på Barkåker.

Stillingen rapporterer til Team Leader – Claims & Repairs.

Vi ønsker oss deg som har en god evne til informasjonshåndtering, liker å skape struktur i det du gjør, samtidig som du bevarer overblikket og et smil i en hektisk hverdag.

For mer informasjon om stillingen, send en e-post til: ceu@norskanalyse.com, eller ta en titt på www.norskanalyse.com.

Søknadsfrist er 21. april 2024.

Vi ser frem til å høre fra deg!

Stillingstittel:

Saksbehandler

Arbeidssted:

Barkåker

Søknadsfrist:

21. april

Send inn en søknad

"(Påkrevd)" obligatorisk felt

Max. file size: 300 MB.
Last opp din CV