Brenner du for å yte service og skape gode kunderelasjoner?

Ansatt i Bravidas servicesenter

Divisjon Vekstområder er Bravidas nye satsningsområde! Vi ser et økende behov for et helhetlig blikk på alle tekniske fag knyttet til bygg og anlegg. Det har vi gjort noe med!

Bravida har over 100 års erfaring med å være Nordens ledende leverandør av bærekraftige helhetsløsninger innen elektro, rør, ventilasjon og andre tekniske funksjoner i bygninger og anlegg. Vi har tatt, og fortsetter å ta et ansvar for en bærekraftig utvikling til det beste for neste generasjon.

Divisjon Vekstområder, har ambisjon om å være våre kunders kontaktpunkt for energitjenester og technical facility management i bygg. Vi vil være dyktige på prosjektledelse, alle tekniske fag og kundeservice.Ambisjonene stopper heller ikke her og som divisjonsdirektør Nan Rogstad sier:

«Vi er godt i gang innenfor områdene energitjenester og technical facility management, men vi skal vokse inn på nye områder. I tillegg til de tjenester, fag og kunnskap vi har i hele Norge – og Norden, vil vi nå levere verdiøkende kompetanse med et management som vil gjøre hverdagen enklere for våre kunder”.

Gjennom ett kontaktpunkt så vil kundene virkelig oppleve “Ett Bravida”.

Vi er allerede en solid gjeng av dyktige kollegaer med et offensivt syn på utfordringer. Vi er kontinuerlig på leting etter forbedringer og jobber sammen for å etablere en robust og fremtidsrettet organisasjon. Vi har det gøy på jobb og motiveres av hverdagen sammen. Det ønsker vi også fra deg.

Servicesenteret – ditt nye arbeidssted?

Servicesenteret er en nøye utvalgt gjeng mennesker som er stolte av å jobbe i Bravida og bidra til et godt nytt tjenestetilbud. Her er det lett å fungere sammen, vi er alle like viktige og bidrar på de områdene vi kan. Vi har mye å gjøre og gleder oss til å få enda mer som må håndteres.

Vi trenger flere, så hvis du har en kollega du vil ta med deg – hvorfor ikke sende oss en felles søknad?

Vi tenker oss at du, som oss, liker høy grad av serviceinnstilling. Vi liker å jobbe og er glad i mennesker. Da får våre kunder tillit. Vi bidrar til en bærekraftig utvikling og har kunder som bruker oss igjen og igjen.

Arbeidsoppgaver vi tenker oss du kan bidra med å løse:

  • Være med å bygge opp, og videreutvikle, Bravidas servicesenter sammen med dine kollegaer og din leder 
  • Utforme «best practice» i oppfølging av Bravidas kunder og tjenester 
  • Være problemløser for kundene våre ved å hjelpe avdelingene i deres leveranse av tjenester
  • Oppfølging av leverandører og teknikere 
  • Fakturering, ta ut rapporter og sikre god flyt i våre oppgaver

Vi har helt sikkert ikke tenkt på alt, så vi håper du har innspill til hvordan god kundeservice kan utøves.

Dette har vi lyst til å bidra med for deg:

Gi deg spennende og varierte oppgaver i et team med hyggelige kollegaer
En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer
Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø, hvor nysgjerrighet for læring og gode dialoger er viktig
Konkurransedyktige lønnsbetingelser, pensjons- og forsikringsordninger
Agresso, Puzzle og Microsoft Dynamics 365 vil være noen av våre arbeidsverktøy, vi skal sammen lære oss disse godt

Vi har en ambisjon om at du skal like å jobbe sammen med oss, hver dag. I lang tid.

Litt om kompetanse og erfaringer

  • Ingen krav til spesifikk formell fagutdannelse
  • Ha interesse for å forstå it systemer, dataforståelse
  • Erfaring fra direkte kundedialog, gjerne fra kunde-/servicesenter er supert
  • Erfaring fra å levere på kundeavtaler er også nyttig
  • Viktig å beherske standard kontorstøttesystemer (MS Office) nivå litt over snittet, vi bruker disse verktøyene daglig

Vi tror at du kan ha kompetanse vi ikke har tenkt på, så del gjerne hvis du kan noe vi ikke har beskrevet!

Tanker om personlige egenskaper, adferd og motivasjon

  • Detaljorientert, gjør ingen ting om du er typen «liker å finne 5 feil»
  • Utpreget kundefokus; lyttende, nysgjerrig og interessert
  • Sterk motivasjon for å hjelpe kunden
  • Evne til å skape oversikt og kontroll også når ting er litt kaotisk
  • Liker å lære deg nye ting og få mer kunnskap
  • Formidle informasjon på en rolig og troverdig måte
  • En lagspiller med smittende humør og energi, du «tåler» andre mennesker

Hva trenger du fra oss som vil gjøre at du liker deg i din jobb?

Litt om Bravida

Bravida er Nordens ledende leverandør av service- og installasjonstjenester. Vi tilbyr spesialkompetanse innen teknikkområdene elektro, rør og ventilasjon. På disse teknikkområdene kan vi ta ansvar for hele installasjonsprosessen, fra design og prosjektering til installasjon og service. Bravida tilbyr også tjenester innenfor spesialområder som bygg automasjon, sikkerhet, sprinkleranlegg, kjøling, elkraft og teknisk bygningsdrift.

Bravida kombinerer det store selskapets ressurser med den lokale bedriftens fleksibilitet og nærvær. Totalt har Bravida over 13.000 medarbeidere i Sverige, Norge, Danmark og Finland. I Norge har Bravida over 70 avdelinger med totalt 3.300 ansatte. Vår ambisjon er å være en fremtidsrettet bedrift som leder an og bidrar til å videreutvikle bransjen. Du finner mer informasjon om selskapet på www.bravida.no.

Har du lyst til å jobbe med oss?

Vi håper du vil søke! Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside eller ta kontakt med Marit-Helen Kåring på mail: rekruttering@karing.no, så vil du få vite litt mer.

Fint om du sender din CV og gjerne litt mer om hvem du er og hva du har lyst til å bidra med hos oss ved å følge denne lenken

Søknadsfrist: 19. november 2023.

Stillingstittel:

Servicemedarbeider

Arbeidssted:

Oslo

Søknadsfrist:

19. november 2023

Send inn en søknad

"(Påkrevd)" obligatorisk felt

Max. file size: 300 MB.
Last opp din CV