Norsk Analyse AS – Servicekoordinator– Service departement

71301577_xl (1) (1)

Våre serviceingeniører jobber over hele verden, på skip, offshore- og onshoreinstallasjoner. Vi trenger deg, du som har lyst, kompetanse og erfaring til å koordinere alle disse oppdragene.

Liker du å koordinere oppgaver, kommunisere tydelig og bidra til at andre får gjort sin jobb? Våre serviceingeniører jobber over hele verden – på skip, offshore- og onshoreinstallasjoner. Våre serviceingeniører trenger deg som kan tilrettelegger slik at det blir flyt og fart i våre serviceoppdrag.

Norsk Analyse er Nordens ledende produsent av analysesystemer til Prosess, Power & Energy og Marine. Norsk Analyse representerer verdens største produsenter av analysatorer og analyseutstyr. Selskapet ble etablert i 1988, og er i dag en del av Addtech-konsernet, som årlig omsetter for 1,6 MRD euro. Norsk Analyse består i dag av 100+ engasjerte personer på verdensbasis, og vi har nå kontorer i flere land. Selskapet har en årlig omsetning på ca. 500 MNOK, har hovedkontor i Tønsberg og datterselskaper i Sverige, Danmark, Finland, USA og Dubai.

Vi har kunder over hele verden. Våre analysesystemer måler bl.a. utslipp, som er avgjørende for å overholde reguleringer, bevare miljøet, forbedre helse, optimalisere drift og redusere kostnader. Norsk Analyse leverer også systemer for kvalitetsmålinger som en del av eksportmålinger, og prosessmålinger for optimalisering av prosesstyringer.

Selskapet er i en god utvikling og har mange oppdrag som skal leveres flere steder i verden.

Vi søker deg som vil koordinere og samarbeide tett med våre serviceingeniører på oppdrag rundt om i verden. De løser våre kunders utfordringer hver dag, i mange segmenter. Du som servicekoordinator skal koordinere og planlegge oppdragene, sikre god flyt i kommunikasjon både med serviceingeniører og kunden.

Vi ønsker oss deg som har en god evne til informasjonshåndtering, og liker å skape struktur i det du gjør samtidig som du bevarer overblikket og et smil i en hektisk hverdag.

Arbeidsoppgaver vil blant annet være:

  • Planlegging av serviceoppdrag, også behovet for deler og utstyr
  • Ressursplanlegging og –allokering – sikre at alle serviceingeniører er ute på oppdrag
  • Tilbuds- og ordrehåndtering av serviceoppdrag
  • Kundedialog – våre kunder er over hele verden og snakker forskjellig språk
  • Administrative oppgaver som kvalitetssikring av timelister, reiseregninger og fakturering
  • Samarbeide tett med alle serviceingeniører, de andre servicekoordinatorene og øvrige kollegaer

Ønskede kvalifikasjoner og personlige egenskaper:

  • Teknisk utdannelse eller forståelse
  • Erfaring med lignende rolle eller som serviceingeniør er en fordel
  • Kommunisere godt, både skriftlig og muntlig, på engelsk
  • Evne til effektiv informasjonshåndtering, det kan gå fort når oppdragene pågår
  • Gode datakunnskaper og kjennskap til ERP og CRM-systemer
  • Du er en teamorientert person, som liker å lære, lytte og spørre
  • Positiv serviceinnstilling, og du liker en energisk og travel arbeidsdag

Hva kan vi tilby deg?

  • Vi er et internasjonalt selskap med et multikulturelt arbeidsmiljø. Vi har snart kontorer på alle verdens hjørner
  • Vi har et særdeles godt renommé i markedet, kundene liker oss og vi liker de
  • Vi har ledere med solid erfaring og høyt engasjement, og et sterkt teknisk advisory board tilgjengelig for alle ansatte
  • Sosiale arrangementer flere ganger i året, eget “aktivitetsrom” i tilknytning til lunsj og kantineordning.

Kundene er i hovedsak internasjonale og arbeidsspråket er engelsk. Arbeidssted Barkåker.

For mer informasjon om stillingen, send en e-post til:gfr@norskanalyse.com eller ta en titt på www.norskanalyse.com.

Søknadsfrist snarest. Søknadspapirer sendes til: rekruttering@karing.no

Vi ser frem til å høre fra deg!

Stillingstittel:

Servicekoordinator

Arbeidssted:

Barkåker

Søknadsfrist:

Snarest

Send inn en søknad

"(Påkrevd)" obligatorisk felt

Max. file size: 300 MB.
Last opp din CV