Norsk Analyse AS – Order Handler – Sales & Supply

Norsk Analyse

Har du lyst til å gi god kundeservice til våre kunder i Midt-Østen?

Norsk Analyse er Nordens ledende produsent av analysesystemer til Prosess, Power & Energy og Marine. Norsk Analyse representerer verdens største produsenter av analysatorer og analyseutstyr. Selskapet ble etablert i 1988, og er i dag en del av Addtech-konsernet, som årlig omsetter for 1,6 MRD euro. Norsk Analyse består i dag av 100+ engasjerte personer på verdensbasis, og vi har nå kontorer i flere land. Selskapet har en årlig omsetning på ca. 500 MNOK, har hovedkontor i Tønsberg og datterselskaper i Sverige, Danmark, Finland, USA og Dubai.

Vi fortsetter vår vekst, med kunder over hele verden som etterspør våre tjenester. Våre analysesystemer måler bl.a. utslipp, som er avgjørende for å overholde reguleringer, bevare miljøet, forbedre helse, optimalisere drift og redusere kostnader. Norsk Analyse leverer også systemer for kvalitetsmålinger som en del av eksportmålinger, og prosessmålinger for optimalisering av prosesstyringer.

Våre nye kollegaer i Midtøsten gjør en super salgsjobb, og som resultat av dette trenger vi en Order Handler som kan håndtere økt ordremengde fra denne regionen. Som Order Handler til vår Sales & Supply avdeling, vil være en nøkkelperson for smidig ordrehåndtering, slik at vi sammen sikrer gode kundeopplevelser.

Vi ønsker oss deg som har en god evne til informasjonshåndtering, og liker å skape struktur i det du gjør samtidig som du bevarer overblikket og et smil i en hektisk hverdag. Vi blir glade om du snakker hindi og/eller arabisk.

Arbeidsoppgaver vil blant annet være:

  • Avstemme og kvalitetssikre kundeordre mot tilbud
  • Opprette ordre i ERP-system (Dynamics 365 FO)
  • Effektuere ordre ved å bestille varer fra lager
  • Oppfølging mot logistikkavdeling
  • Kundekontakt via telefoner, e-post og sosiale media
  • Fakturering og annet nødvendig kontorarbeid
  • Prioritere og koordinere leveranser i samråd med lager, produksjon og salg
  • Administrativ støtte til salgs- og serviceavdelingen

Ønskede kvalifikasjoner og personlige egenskaper:

  • Du bør ha erfaring med handel i Midtøsten
  • Må kommunisere godt på engelsk og norsk, muntlig og skriftlig
  • Stort pluss hvis du snakker hindi og/eller arabisk
  • Erfaring fra administrative oppgaver, ordre-, spedisjons- eller kundesenteroppgaver
  • Fleksibel og målrettet; du sørger for å få tak i den informasjonen du trenger for å lukke saker
  • Pliktoppfyllende, følger avtalte rutiner
  • God evne og interesse i å tilegne deg kunnskap; like å lære av og med andre
  • Gode datakunnskaper og kjennskap til ERP og CRM-systemer
  • Du er en teamorientert person, som liker å lære, lytte og spørre
  • Positiv serviceinnstilling, og du liker en energisk og travel arbeidsdag

Hva kan vi tilby deg?

  • Vi er et internasjonalt selskap med et multikulturelt arbeidsmiljø. Vi har snart kontorer i alle verdens hjørner
  • Vi er en kompetent og morsom gjeng som gleder oss til å få deg som ny kollega
  • Vi har et særdeles godt renommé i markedet, kundene liker oss og vi liker de
  • Vi har ledere med solid erfaring og høyt engasjement
  • Vi har kollegaer fra alle verdens hjørner og samlet sett snakker vi mange språk
  • Sosiale arrangementer flere ganger i året, eget “aktivitetsrom” i tilknytning til lunsj og kantineordning.

 

Kundene er i hovedsak internasjonale og arbeidsspråk er derfor engelsk. Du vil rapportere til Manager Sales & Supply og arbeidssted er Tønsberg. Stillingen krever ikke reising.

For mer informasjon om stillingen, send en e-post til: mma@norskanalyse.com eller ta en titt på www.norskanalyse.com.
Søknadsfrist er: 31. mai 2024.  For å søke på stillingen følg denne lenken.

Vi ser frem til å høre fra deg!

Stillingstittel:

Order Handler – Sales & Supply

Arbeidssted:

Tønsberg

Søknadsfrist:

31. mai

Send inn en søknad

"(Påkrevd)" obligatorisk felt

Max. file size: 300 MB.
Last opp din CV